بررسی و معرفی ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051

معرفی ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051

ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051 با نصب بیش از 10 میلیون نسخه در 10 سال گذشته بهترین عملکرد با قابلیت اطمینان بالا در تنظیم استاندارد را داشته است. این کلاس دارای گواهینامه IEC 61508 بوده و دارای دقت مرجع بسیار خوب 0/04 درصدی است. همچنین با ارائه سطوح مختلف فشار، فلومترها و منیفولدهای یکپارچه با ایمنی بالا، به خوبی نیازهای کاربر را پاسخ می­دهد. ترانسمیتر فشار روزمونت مدل 3051 دارای قابلیت نصب آسان است چرا که تمامی موارد قابل ملاحظه در مونتاژ رعایت شده، همچنین نشتی آن به خوبی آب­بندی، تست و در نهایت کالیبره شده است. در ادامه این مطلب با معرفی دقیق ترانسمیتر روزمونت 3051 همراه شما خواهیم بود.

معرفی ترانسمیتر روزمونت 3051

ترانسمیتر روزمونت 3051 برای اندازه‌گیری فشار تفاضلی، فشار گیج و فشار مطلق طراحی شده است. این ابزار از فناوری حسگر خازنی برای اندازه‌گیری فشار استفاده می‌کند همچنین از فناوری سنسور پیزورزیستیو در راستای اندازه‌گیری دقیق استفاده شده است.

ترانسمیتر فشار روزمونت 3051 با ارائه تنوع‌های بالا در سطوح اندازه‌گیری فشار، کنترل بیشتری بر روی فرآیند را فرآهم می‌کند. با استفاده از اطلاعات خروجی آن، می‌توانید از آنها برای تشخیص، تصحیح و پیشگیری از خطرات استفاده کنید. ترانسمیتر‌های روزمونت 3051 دارای استانداردهای صنعتی با قابلیت اطمینان بالا هستند که منجر به عملکرد در سطوح بالاتری از راندمان و ایمنی می‌شود.

با استفاده از روزمونت 3051، اندازه‌گیری فشار، سطح و جریان تا 70 درصد سریع تر انجام می‌­پذیرد. فلومترهای این کلاس که در شکل بالا قابل مشاهده است، کاملا برای نصب، تست نشتی شده و مونتاژ شده است که می‌توانند برای کانفیگ‌های کارخانه‌­ای راه‌اندازی شوند. بهبود در عملکرد آن موجب شده است نیاز کمتری به لوله­‌کشی مستقیم داشته باشد که به نوبه خود منجر به کاهش افت فشار دائمی‌ و در نهایت دستیابی به اندازه‌گیری دقیق می‌شود.

برای اندازه‌گیری سطح نیز این امکان وجود دارد که شما با تعریف یک کانفیگ جامع، اتصالات فرآیند، مایعات پرکننده، اتصال مستقیم یا اتصالات را راه‌اندازی کنید. کانفیگ شما از طریق برنامه‌های کاربردی سطح پیچیده، اندازه‌گیری حجم را فعال می‌کند، همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا در دمای بالاتر و در فشار خلأ کار کنید.

خرید ترانسمیتر فشار روزمونت 3051

همان‌طور که می‌دانید روزمونت شرکتی متعلق به ایالات متحده آمریکا است و نمایندگی فروش مستقیمی ‌در ایران ندارد. مراکز مخصوص فروش ایالت به‌صورت 24 ساعته، سرویس‌دهی می‌کنند و شماره مجوز مواد بازگشتی (RMA) را با استفاده از شماره‌سریال محصول ارائه می‌دهند.

دسترسی به محصول اصل در داخل کشور نیز یک چالش اساسی است. اما شرکت دقیق صنعت اوپاتان این مشکل را رفع کرده است و آخرین خدمات و محصولات این شرکت در داخل کشور قابل‌استفاده است. محصولات روزمونت این شرکت با ارائه سرتیفیکیت معتبر در انواع مدل‌های کاربردی آن در دسترس است. شما می‌توانید با مراجعه به محصولات سایت، مدل موردنظر خود را انتخاب نمایید و تمامی اطلاعات مربوط به آن را مشاهده فرمایید و در صورت نیاز به خرید و اطلاع از قیمت ترانسمیتر فشار روزمونت با کارشناسان مجموعه دقیق صنعت اوپاتان در ارتباط باشید تا به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنند.

اجزا و کارکرد ترانسمیتر فشار روزمونت 3051

اجزای اصلی روزمونت 3051 ، ماژول حسگر و محفظه الکترونیکی هستند. ماژول حسگر شامل سیستم حسگری روغن (دیافراگم‌های جداکننده، سیستم روغن و سنسور) و سنسور الکترونیک است. قطعات الکترونیکی حسگر در ماژول حسگر نصب می‌شوند و شامل یک سنسور دما RTD، یک ماژول حافظه و مبدل سیگنال دیجیتال (مبدل C/D) می‌شود. سیگنال الکتریکی از ماژول حسگر به الکترونیک خروجی در محفظه الکترونیک منتقل می‌شود. محفظه الکترونیک شامل برد الکترونیکی خروجی، دکمه‌های صفر و دهانه محلی و بلوک ترمینال است. بلوک دیاگرام پایه ترانسمیتر 3051 در شکل زیر نشان‌داده‌شده است.

 

اجزا و کارکرد ترانسمیتر فشار روزمونت 3051

 

نحوه عملکرد ترانسمیتر فشار روزمونت 3051 به این شکل است که، فشار اعمالی به دیافراگم‌های جداکننده، روغن دیافراگم مرکزی را منحرف می‌کند، که ظرفیت خازنی را تغییر می‌دهد. سپس این سیگنال خازنی در مبدل C/D به سیگنال دیجیتال تبدیل می‌شود. در ادامه ریزپردازنده سیگنال‌ها را از RTD می‌گیرد و مبدل C/D خروجی صحیح فرستنده را محاسبه می‌کند. سپس این سیگنال به مبدل D/A ارسال می‌شود، که سیگنال دیجیتال را به سیگنال آنالوگ با خروجی 4 تا20 میلی آمپر تبدیل می­کند.

مزایا و قابلیت‌های روزمونت 3051

ترانسمیترهای فشار روزمونت 3051 استاندارد صنعتی برای اندازه‌گیری دیفرانسیل، گیج و فشار مطلق مناسب هستند. پلتفرم همسطح ادغام یکپارچه با منیفولدها، جریان و کنترل سطح را امکان پذیر می‌کند. از مزایای مهم این ترانسمیترها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکپارچگی حلقه و تشخیص خط ضربه‌ای
  • قابلیت اتصال بلوتوث پیکربندی و نگهداری کارآمد
  • نمایشگر گرافیکی با نور پس‌زمینه با قابلیت تنظیم زبان
  • گواهینامه ایمنی و تست
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه نصب با مونتاژ کارخانه
  • ارائه انواع سبک‌ها، مواد و پیکربندی‌ها
  • منیفولد باکیفیت بالا، نصب راحت و آسان

کانفیگ و تنظیمات ترانسمیتر روزمونت 3051

بسیاری از محصولات روزمونت به‌صورت آنلاین قابل کانفیگ هستند. برای این کار می‌توان از ستاپ دستگاه استفاده کرد یا به وب‌سایت مراجعه کرد. با اعتبارسنجی مداوم این ابزار، می‌توانید محصولات خود را سریع‌تر و دقیق‌تر کانفیگ کنید.

برای جزئیات بیشتر در مورد هر پیکربندی می‌توانید به بخش مشخصات و گزینه‌ها مراجعه کنید. مشخصات و انتخاب مواد، گزینه‌ها یا اجزای محصول باید توسط خریدار تجهیزات انجام شود. کدهای مدل حاوی جزئیات مربوط به هر محصول است. نمونه‌ای از کد مدل معمولی در زیر نشان‌داده‌شده است که حاوی دو قسمت (1) و (2):

WR5M6BLEDA13051CD3A22A1A
(2)(1)

هر یک از قسمت‌های مشخص شده نشانگر موارد زیر است:

(1) اجزای مدل مورد نیاز که گزینه‌های موجود در اکثر موارد است.

(2) گزینه‌های اضافی مانند انواع ویژگی‌ها و عملکردهایی که ممکن است به محصولات اضافه شوند.

عملکرد به‌روز و بهینه روزمونت 3051

فناوری بلوتوث به‌کاررفته در مدل‌های جدید، کانفیگ، سرویس و عیب‌یابی را تسریع کرده است به‌طوری‌که دسترسی به تمام دستگاه‌های نزدیک تکنسین با سرعتی تا 10 برابر سریع‌تر از اتصالات سنتی قابل انجام است. Loop Integrity به طور مداوم حلقه الکتریکی را برای تشخیص مشکلاتی که بر سیگنال ارتباطی تأثیر می‌گذارد، نظارت می‌کند و به شما در مورد خوردگی، نشتی آب یا منبع تغذیه ناپایدار هشدار می‌دهد.

سیستم Plugged Impulse Line به طور مداوم خطوط ضربه‌ای متصل را کنترل می‌کند و به شما در مورد شرایط غیرعادی هشدار می‌دهد تا بتوانید اقدامات پیشگیرانه را قبل از اینکه بر کیفیت فرآیند تأثیر بگذارد، انجام دهید. همچنین رویدادهای تشخیصی ردیابی می‌شوند که به شما امکان می‌دهد وضعیت دستگاه را همیشه مشاهده کنید. این قابلیت‌ها برای برنامه‌های کاربردی در نسخه‌های پیشرفته، دارای گواهی ایمنی هستند.

نرم‌افزار پیشرفته ترانسمیتر فشار روزمونت 3051

کانفیگ خاص برنامه ترانسمیتر روزمونت 3051، این امکان را فرآهم می­کند که فشار را به یک جریان سنج با یک توتالایزر یا یک فرستنده سطح با محاسبات حجم تبدیل کنید. هشدارهای فرآیند را می‌توان برای هر متغیر پویا پیکربندی کرد، می‌توان به آنها یک نام سفارشی داد، آستانه‌های هدف را تعیین کرد که می‌توانند از طریق هشدار HART یا آلارم خروجی آنالوگ اطلاع رسانی شوند.

ازبین‌بردن پیچیدگی‌های طراحی و اجرای بی‌سیم پلتفرم صنعتی، کاهش هزینه‌های بین 40 تا 60 درصد را به همراه داشته است؛ به علاوه منوهای ساده و استارت کانفیگ داخلی به شما این امکان را می‌دهند که به سرعت دستگاه را راه‌اندازی کنید. همچنین کانفیگ در مکان‌های خطرناک، بدون برداشتن پوشش فرستنده با استفاده از دکمه‌های خارجی قابل انجام است.

 

عملکرد به‌روز و بهینه روزمونت 3051

 

جمع‌بندی

ترانسمیتر روزمونت 3051 برای اندازه‌گیری مقادیر سطوح فشار دیفرانسیل، فشار گیج  و فشار مطلق تا بازه 1400 بار طراحی شده است که برای اندازه‌گیری سطح و وزن مخصوص و دبی جریان نیز به کار می‌رود. این کلاس ترانسمیتر از دو بخش اصلی ماژول حسگر و محفظه الکترونیکی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص به خود را دارند. وظیفه کلی کارکرد این بخش‌ها به این نحو است که یک فشار اعمالی در حسگر دیافراگم را نهایتا به سیگنال آنالوگ با خروجی 4 تا20 میلی آمپر تبدیل می‌کنند.

از مهم‌ترین قابلیت‌های این ابزاردقیق می‌توان به قابلیت خوب کانفیگ و کانکشن، عملکرد به‌روز و بهینه، نرم‌افزار پیشرفته، نوآوری فلومتر و دسترسی راحت به اطلاعات آن اشاره کرد. دقیق صنعت اوپاتان با بیش از 20 سال سابقه، معتمد ترین مجموعه در بخش تامین و واردات ترانسمیتر روزمونت 3051 است که تمامی خدمات و اصالت کالای خود را با ارائه سرتیفیکیت‌های معتبرف تضمین می­کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *